2013. augusztus 14., szerda

Sorozatajánló#1

Hello Guys! 
EstherG. vagyok, és ismét egy ajánlót hozok nektek.
Remélem, a könyvajánlóm is felkeltette az érdeklődéseteket a könyv iránt, és minél többen elolvassátok majd!
A mostani kiszemeltem az 'Under the dome' azaz 'A búra alatt' című sorozat lesz.
úgy döntöttem, hogy leírom a saját szavaimmal a dolgokat, akinek nem világos, keressen utána


FIGYELEM!
CSELEKMÉNY LEÍRÁST IS TARTALMAZHAT!


Láttad már a Simpsons család - A film c. animációs filmet? Nos, ezt körülbelül ugyanúgy képzeld el, csak itt sajnos nem ilyen egyszerű a kijutás a búra alól. 
Simpsonék csak lazán kirepültek ott felül a lyukon, ami valljuk be, szerintem eléggé agyonvágta az egészet, de ez csak saját vélemény. 
Mi a helyzet ezzel a sorozattal? Nos, ebben a változatban a búra elpusztíthatatlan. 
Az emberek rettegnek, gyilkosok flangálnak az utcákon, begolyózik mindenki, először nincs víz, fogyni kezd az élelem, a szeretteid kívül rekedtek...
Gondolj bele. Te mit tennél ebben a helyzetben? 
Az itteni városlakók először megijedtek, elkezdődtek a jajveszékelések, bár ez teljesen érthető is, aztán a következő részekben pedig úrrá lett rajtuk a félelem és a kétségbeesés, kilopták a boltokat, a benzinkutat, az éttermet, mindent, ahol bármi élelmet szerezhettek. 
A rendőrök sajnos kevesen vannak ellenük. Elég brutálisan megfogyatkozik a számuk...  
És miért? Mi teszi ezt? A búra.
A pacemakerek felrobbannak, megszületik a kislány, majd meghal Alice, Joe megtalálja a szerelmet Norrie személyében, ezáltal pedig ők lesznek a 'kiválasztottak'.
Egyébként, hogy őszinte legyek, ilyen izgalmas, és morbid sorozatot még életemben nem láttam. Miért izgalmas? Nem részletezném, mert akkor leírnék mindent :D
Miért morbid? Minden egyes epizódban meghalnak legalább ketten. Nagyon durva, és szinte mindig a főszereplők. Megszereted, és egyszerre csak bumm, hason lővi, felrobban a pacemaker, a hallókészülék, ezt lövi le, azt lövi le, bezárja a pincébe...


A kedvenc karakterem... Húha, hát, ez nagyon elgondolkodtató. Nincs úgy különösebb kedvencem (Joet mondjuk imádom, nagyon helyes*-*), mert mindegyik szereplőnek megvannak a sajátos jó és rossz tulajdonságai, de azért összegyűjtök nektek párat, akiket szeretek!


Dale "Barbie" Barbara
A rejtélyes idegen, akire a búra leereszkedésekor figyel fel mindenki, ugyanis megmenti Joe McAlistert. Háborús veterán, aki egy gyilkosság miatt került Chester's Mill-be (majd meglátjátok). Én úgy gondolom, hogy a karaktere olyan tipikus 'Superman', de én nagyon szeretem. Energikus, okos, erős, és ha úgy vesszük nem is néz ki rosszul :D Mindig ésszerű, tisztán látja a dolgokat. Nagyon szeretem az ő karakterét.












Joe McAlister
Ő játssza a tipikus jó fiú szerepét. Okos, és néha olyan beszólásai vannak, aminél azt hiszed, hogy kretén. Viszont nagyon helyes( :D ), és egyszerűen csak szimplán tetszik, hogy tinédzserek is vannak a sorozatban, és nem csak a felnőttek oldják meg az ügyet. Mint már említettem, ő és Norrie lettek a kiválasztottak, ami szerintem csak még szimpatikusabbá teszi őt/őket. Valamint az is tetszik, hogy Norrieban megtalálja a szerelmet, s így kicsit színesebbé teszik a sztorit, általuk nem lesz rideg annyira az egész. 





Dodee Weaver & Phil Bushey
Őket az életbe nem tudnám külön kategóriába sorolni :D Dodee és Phil a helyi rádiónak a szerkesztői, bemondói, nem tudom hogy hívjam őket. A lényeg, hogy ők ketten (szerintem) teljesen kiegészítik egymást. Nem szerelmileg, meg sehogy, csak szimplán barátilag. Nagyon bírom az ő karaktereiket is, mert a vicceikkel, poénjaikkal, azzal, hogy egymást húzzák néha teljesen feldobják a sztorit. (No lám, ők is :D) 



Nos ők lennének a főbb kedvenceim, de Juliat, Juniort, Big Jim Renniet, Angiet, Alicet, Carolynt és a többieket is ugyanúgy szeretem.

Még egy kis háttérinformáció: A sorozatot Stephen King azonos című regénye alapján készítették. 

ÖSZEGEZVE: Imádom. Mindenképpen nézzétek meg. Én óriási rajongója lettem, és hogy őszinte legyek, örülök, hogy nem kerültek ki még a búra alól, mert így a továbbiakban is élvezhetem a sorozatot.

Ha felkeltette az érdeklődésedet, akkor ezen a LINKEN meg tudod nézni az összes megjelent részt feliratozva! :)
Jó izgulást kívánok hozzá! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése