2013. július 17., szerda

Kritika #3



Design

Összességében tetszik, hogy a színek így passzolnak egymáshoz, de egypár dolog nem igazán jön be nekem.
  • A fejlécen minden színes, kivéve Liam. Nekem ez kicsit bántja a szemem. Szerintem róla is rakj be egy olyan színvilágú képet, mint amilyen a többi, és akkor máris jobb lesz! :)
  • A modulok... Átrendezném. Azt gondolom, hogy a bloglovinos iratkozókat rakhatnád lejjebb, hiszen nem szűnt meg a blogreader, így rakhatnád azt feljebb. De legfelülre mindenképp a Breath nevű modult raknám, hiszen az írja le a történetet. Aztán a szereplőket egymás alá raknám, és szerintem döntsd el, hogy mozgókép legyen, vagy se, mert ez így nekem nem tetszik annyira.
10/7

Történet

Mivel még annyira nem bontakozott ki a sztorid, így annyira nem tudok ítélkezni. Amit eddig olvastam, nagyon szuper. Jó az írásstílusod, helyesírási hiba is csak ritkán fordul elő, viszont a VESSZŐK!! Nagyon figyelj rájuk, mert sok helyen nem raksz ki, és engem ez zavar. A majd, hogy, és az ilyesféle szavak előtt általában vesszők vannak, ezekre ügyelj. Ajánlom, hogy olvasd el a mondatot, hangsúlyozd egy kicsit. Nekem általában ez segít, hogy hova rakjak vesszőt!
Sok sikert a továbbiakban! :))

10/9

Összesen: 20/16

EstherG.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése