2013. július 25., csütörtök

Kritika #7


Design

A designed úgy ahogy, de elnyerte a tetszésemet. Pár dolog van amin változtatnék, de azon nagyon:
  • A fejlécedet cseréld le, ugyanis nem szép. Semmit mondó és túl sok rajta a felesleges dolog. Inkább koncentrálhattál volna a főszereplőkre é a fontosabb jelenetekre. Ha gondolod oldalt megtalálod az emailemet, írsz nekem egy levelet és én orvosolom a problémád.
  •  A modulokat úgy, ahogy van átrendezném. A magamról modult a blog legaljára tenném, míg legfelülre az összes oldalmegjelenítés és a rendszeres olvasók modult helyezném.
  • A bejegyzések címét átváltoztatnám valami szebb betűtípusra, ahogy a modulok címét is megvariálnám egy kicsit.
10/7

Történet

Egy prológus nagyon, nagyon hiányzik a történeted elejéről. Így eléggé hiányérzetet keltett bennem az amúgy nagyszerű történet. Igen, be kell hogy valljam, imádom. Örülök, hogy nem fanfiction, hanem sima sztori, ami hála a jó égnek nem SzJG hasonmás. Sőt! Szinte semmi sablonszerű sincs a történetedben! Imádom, ahogy fogalmazol, ahogy megformáltad a szereplőket, helyszíneket és a cselekményeket! Beleszerettem Clay-be attól függetlenül, hogy egy állat.:D
Engem nagyon megfogtál ezzel a blogoddal, gratulálok! Bár még régebben iratkoztam fel a blogodra, de attól még most leírom neked: a rendszeres olvasóid táborát erősítem!

10/10 (azért nincs csillag, mert nem volt prológus.)

Összesen: 20/17




xoxo,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése