2013. július 17., szerda

KRITIKA#4



Design

A blogod kinézete nagyon teszik. Szép, egyedi, letisztult. Tükrözi a blogod hangulatát és érzelmeit. A fejléced is szépen meg lett csinálva. Alapvetően egy szép kinézetet hoztál létre! Gratulálok! 
  •  Az egészben én talán azon változtatnék, hogy a "Lélekszámláló" modult a "Rendszeres olvasók elé tenném, a lap tetejére. Valamint a "A bloghoz kapcsolódóan" című modult a blog leírása alá illeszteném be. Így egy kicsit rendszerezettebbé válik a blog. :)
10/10

Történet

A prólógust szépen megírtad, ami már elsőre felkeltette az érdeklődésemet. Végigolvasva az eddig megírt fejezeteket megállapíthatom, hogy ez nem sablonsztori, aminek örülök.
  •  Néhol zavarosabbnak tűntek számomra a dolgok. Nem mindent értettem. Amikor szemszöget váltasz, akkor jelöld azt feltétlenül, hogy mindenki értse, most más gondolataiba kapnak betekintést. Pl. a műtétek közben én először azt hittem, hogy felébredt a lány, de kiderült, hogy az az orvos gondolata. Ezt fontos jelölni!!
  • Sok helyen találkoztam mondatvégi írásjel hiányával, helyesírási hibákkal kevesebbszer. Ezekre ügyelj!!
  • Számomra borzasztó, ha valaki azt írja: evvel. Az helyesen: ezzel, írd te is azt, sokkal szebben fog kinézni. :) 
  • Kicsit fogalmazz választékosabban, mert rengetegszer használsz néhány szót! Ez csekély hiba, ettől még lehet jó egy blog, de ezekkel színesebbé teheted a történeted. :)
10/7

Összesen: 20/17




1 megjegyzés:

  1. Sziasztok kérhetnék egy kritikát erre a blogra?--> osszezarva.blogspot.hu

    VálaszTörlés