2013. július 16., kedd

KRITIKA#2


Design

A blogod színvilága tetszik. Nekem a háttér annyira nem tetszik. Valami egyszerűbb, letisztultabb jobb lenne. Emellett egy fejléc sem ártana! Feldobná a blogod kinézetét. Rendelhetsz is tőlünk! :)
  • A "Keresés ebben a blogban" című modult nem nagyon értem minek raktad bele. Felesleges. Helyette inkább ( legalább is szerintem ) rakd ki a két főszereplő lány képét, valamint a(z) One Direction tagjainak képeit. 
  • Szerintem ennyi oldal felesleges a tetejére!! Például az oldal főcímdala. Oda csak egy dolgot fogsz berakni, ennek nem kell ekkora hely. De ha nagyon ragaszkodsz hozzá, akkor a modulsávban helyezd inkább el ezt és az elérhetőségeinket is.
  • A szereplők oldalon is nyugodtan kitehetnéd az 1D-sek képét, hogy ne legyen annyira üres.
Alapjába véve ha ránézek az oldalra a színek tetszenek, jól válogattad össze őket. 

10/7

Történet

Az ötlet tetszik, hogy az X-Factorba mennek, de egy kicsit megszokott. Már olvastam egy pár ilyen blogot... De néhány különleges fordulattal és egy-két frappáns mondással egyedivé teheted a történetet. A választékos írásmódod nagyon tetszik, de még itt-ott kevesebbet használhatnál egy-egy szót. 
  • Néhány helyen helyesírási hibák voltak, figyelj azok javítására! Miután befejezted az írást olvasd át a fejezetet. 
  • Számomra nagyon rossz volt, hogy nem írtál prológust. Valami kis bevezetőt kiötölhettél volna, ami jobban felkelthetné az emberek figyelmét. 
  • Még esetleg azon változtathatnál, hogy a szöveg közbeni képeket nem középre raknád be, hanem a szöveg mellé.
Kíváncsi vagyok mi fog ebből kisülni! Azt hiszem még hallani fogsz felőlem. ;) 

10/7

A hibáidat légyszíves orvosold és hidd el sokkal jobb lesz az egész blog! A végére nagyon sok jó dolog sülhet ki belőle!  Ha bármire szükséged van: tanácsra, ihletre, segítségre, akkor nyugodtan keress meg engem vagy bármelyik szerkesztőtársamat! :)

Összesen: 20/14

Csak Egy Lány


1 megjegyzés: