2013. július 23., kedd

Kritika #6

Sziasztok! Megérkeztem első kritikámmal!


I hear your thoughts


Design

Alapjában véve az egész blogod tetszik. Tetszik, hogy nem csak a szürke,fekete és fehér színeket használtad. Van egy-két dolog amin változtathatnál.

  • A chat színét én megváltoztatnám, és nem ilyen rikító kék lenne.
  • Például a modulok sorrendjén. Szerintem így jobb lenne: Blogversenyes kép, Köszönet, Megtekintések, Drágáim, Chat, Blogarchívum, Cserék, Elérhetőséget és Az író.

10/7

Történet

Az alapötlet tetszik és az is hogy nem fanfiction. Tetszik a fogalmazásmódod ügyes vagy. Én beleszerettem a történetbe és lesz egy új feliratkozód!
  • Egyedül arra figyelj, hogy ne írd el a szavakat!

10/9


1 megjegyzés:

  1. Sziia!

    A modulok sorrendjén változtatni fogok és a chaten is. Köszönöm a segítséget.
    Nagyon örülök, hogy tetszik a történet és köszönöm, hogy feliratkozol/feliratkoztál. Sokat jelent. Remélem továbbra is fogod követni Adele és Daren történetét.

    Üdv, Jennii T.

    VálaszTörlés